Forging definizione è cuncettu

1. Definizione di forgiatura friddu
La forgiatura a freddo, cunnisciuta ancu com'è forgiatura di u voluminu friddu, hè un prucessu di fabricazione è ancu un metudu di trasfurmazioni.Bastamente u listessu cum'è u prucessu di stampa, u prucessu di forgiatura à friddu hè cumpostu di materiali, stampi è equipaghji.Ma u materiale in l'elaborazione di stamping hè principarmenti di piastra, è u materiale in u processu di forgiatura à friddu hè principalmente filu di discu.Japan (JIS) chjamatu cold forging (cold forging), China (GB) chiamatu cold heading, fora di fabbrica viti piace à chjamà capu.

2. I cuncetti basi di forgiatura friddu
Cold forging si riferisce à a temperatura di recristallizazione di metalli sottu à i diversi volumi di furmazione.Sicondu a tiurìa di a metalulugia, a temperatura di recristalizazione di diversi materiali metallici hè diversu.T = (0,3 ~ 0,5) T melt.A temperatura minima di recristallizazione di metalli ferru è non ferru.Ancu à a temperatura di l'ambienti o à a temperatura normale, u prucessu di furmazione di piombo è stagnu ùn hè micca chjamatu forgiatura fridda, ma forgiatura calda.Ma u ferru, u ramu, a furmazione di l'aluminiu à a temperatura di l'ambienti pò esse chjamata forgia à friddu.

In i metalli, a forgiatura di materiali riscaldati sopra à a temperatura di recristallizazione (circa 700 ℃ per l'azzaru) hè chjamata forgiatura calda.

Per i forgi di l'acciaio, a temperatura di recristallizazione sottu è più altu di u forgiamentu di a temperatura normale hè chjamatu forgiatura calda.

Vantaghji di u cold heading (estrusione)
In a furmazione di fastener, a tecnulugia di l'estrusione (extrusion) hè una tecnulugia principale di trasfurmazioni.Cold heading (extrusion) appartene à a categuria di trasfurmazioni di pressione di metalli.In a pruduzzione, à a temperatura nurmale, u metallu hè appiicatu forza esterna, cusì chì u metallu in a furmazione di muffa predeterminata, stu metudu hè di solitu chjamatu capu friddu.

A furmazione di ogni fastener ùn hè micca solu un modu di deformazione di u rughjonu friddu, pò esse realizatu in u prucessu di u rughjonu friddu, in più di a deformazione sconvolgente, ma ancu accumpagnata da estrusione avanti è posteriore, estrusione composta, punching cutting, rolling è altri. modi di deformazione.Per quessa, u nome di l'intestazione fretu in a pruduzzione hè solu un nome abituali, è deve esse chjamatu cold heading (squeeze) più precisamente.

Cold heading (extrusion) hà assai vantaghji, hè adattatu per a pruduzzioni di massa di fasteners.I so vantaghji principali includenu principalmente i seguenti aspetti:
Altu tassu d'utilizazione di l'azzaru, u fretu di fretu (squeeze) hè un metudu di menu, senza taglio, cum'è a verra di trasfurmazioni, viti a testa di cilindru, viti a testa esagonale, u metudu di lavorazione di bulloni a testa esagonale, u tassu d'utilizazione di l'azzaru in 25% ~ 35%, è solu cù u metudu di l'intestazione fretu (squeeze), è u so tassu d'utilizazione pò esse altu cum'è 85% ~ 95%, hè solu un capu, coda è testa esagonale tagliata una parte di u prucessu di cunsumu.

Alta produtitività: paragunatu à u taglio generale, l'efficienza di furmazione di l'estrusione (estrusione) hè decine di volte più altu.

Boni pruprietà meccanica: u trattamentu di e parti friddu (extrusion) di e parti, perchè a fibra di metallu ùn hè micca tagliata, cusì a forza hè assai megliu cà taglio.

Adatta per a produzzione autumàtica: i fasteners (cumprese ancu alcune parti in forma speciale) adattati per a produzzione di l'estrusione (estrusione) sò basamenti parti simmetrici, adattati per a produzzione automatica d'alta velocità di a macchina di u fretu, hè ancu u metudu principale di produzzione di massa.

In una parolla, u metudu di l'intestazione fredda (extruding) hè un tipu di metudu di trasfurmazioni cù un altu benefiziu ecunomicu cumpletu, chì hè largamente utilizatu in l'industria di fastener.Hè ancu un metudu di trasfurmazioni avanzatu largamente utilizatu in casa è in l'esteru cù un grande sviluppu.


Tempu di pubblicazione: 30-oct-2021